objektyviai pagrįstas lyderystės ugdymas

2022 m. kovo 17 d.

#dienoraščiomintys

Net neabejoju, kad kiekvienam rūpi augti ir tobulėti. Ir man tai labai svarbu.

Taip pat man norisi augti ne bet kaip, o labai ir labai tikslingai (riboti laiko, kiti resursai).

Su L-CON Global turėsim mokymus: LYDERYSTĖS UGDYMAS – LUMINA LEADER 360. Ir, žinoma, aš viską tikrinu savimi (kartais to savyje nemėgstu). Dalinuosi, kaip iki dabar man sekasi šių mokymų procese.

I DALIS. Užpildžiau psichometrinį įrankį LUMINA SPARK.

Prisipažinsiu, šį vertinimo testą atidėliojau iki paskutinės dienos vis rasdama skubesnių, svarbesnių darbų. Po to klausiau savęs, kodėl taip, Monika? Man nebūdinga tiek atidėlioti. Ir atsakymas yra: aš nenoriu būti vertinama. Žinoma, suprantu to prasmę bei tikslą, bet man vis tiek nejauku ir norisi nesąmoningai to vengti. Jaučiau, kaip nebyliai kėsinamasi į mano bazinį poreikį būti priimtai tokia, kokia esu. O tuo tarpu kitas bazinis poreikis augti ir tobulėti užleidžia savo pozicijas: „nenoriu pamatyti savo tobulintinų vietų, bijau, na, mažų mažiausiai man nesmagu.” Ok, prisėdau prie testo. Jis pasirodė gana paprastas, nėra laiko limito. Atlikau, iškvėpiau.

Patiko, nes:

a) tai nebuvo etikečių klijavimas, kad aš tokia ir tokia (neskirsto žmonių į tarkim 4 dalis), mane vertino kontinuume ir neišprovokavo ‘defense’ reakcijos, nesinorėjo bėgti ir slėptis (šypsausi), kaip tik buvo labai smalsu, daug tokio: „taip taip, čia aš” arba „hmm, įdomu, geras!”

b) daug kas man buvo naudinga, bet ypač:

– sužinojau, kokia aš esu neįpareigojančioje aplinkoje, kokia esu dalykinėje aplinkoje ir kokia esu streso metu. Pvz., stresinėse situacijose, aš linkusi maloninti kitus (accommodating);

– dar sužinojau, ką aš gebu natūraliai gerai daryti, kas yra mano stiprybė ir ko aš neišnaudoju. Pvz., natūraliai aš esu labai pragmatiška, praktiška (70%), o kasdienybėje dar daug kur dirbu iš idėjos, tikėjimo ir savo praktiškumo išnaudoju nedaug (15%). Kitas atvirkštinis pavyzdys, kad natūraliai mano lankstumas nėra stipriai išreikštas (18%), o dalykinėje aplinkoje aš tai itin demonstruoju (87%), susimąsčiau, kokia to kaina?

Dar galėčiau dalintis, bet užteks. Taip pat parsisiunčiau apps’ą ir dabar turiu savo savybių mandalą digitalizuotoje versijoje, faina.

II DALIS. Mano aplinkos žmonės pildys psichometrinį LUMINA LEADER įrankį apie mane.

III DALIS. Turėsiu individualų pokalbį ir rekomendacijas tobulėjimui. Baiminčiausi ir šios dalies, nes natūralu gaunant (beje, ir suteikiant) grįžtamąjį ryšį jaustis pažeidžiamam. Visgi labai pasitikiu tuo, kaip profesionaliai Leda Turai MCC, MA, MSc tą daro.

IV DALIS. Dalyvausiu 2 dienų mokymuose, kur gilinsimės į 4 pagrindines lyderiui įvaldyti būtinas sritis (leading through people, leading with vision, leading with drive, leading to deliver).

V DALIS. Turėsiu dar ir 5 asmenines sesijas.

Uff, toks objektyviai pagrįstas lyderystės ugdymas man labai patinka.

Informacijos apie mokymus nesidalinu, paklausite, kam aktualu.

Lyderystė, lyderystės ugdymas, lyderystės mokymai